Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Ostatnie wiadomości

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
1
Off-topic / Для досвідчених кухарів, хто о...
Ostatnia wiadomość przez DianeCix - dzisiaj o 00:54
Вибачте, але я мушу розказати кулінарною драмою, яка трапилася з мною минулого тижня. Дочка вимовила бажання, щоб ваша покірна слуга приготувала щось особливе на її ДР. Ваша героїня, звичайно, почала гортати ідею в Google і – уявіть!. Втратила цілих нервущих півтори години марних пошуків, мов зомбі з блогу до черговий кулінарний портал! Перші рецепти здавалися нереально з багатоетапні, інші - зі справжніми дивними інгредієнтами, решта - серед тоннами спонсорських посилань. А раптом ваша героїня мені спало на думку щодо цей дивовижний ресурс й менш ніж за 5 хвилин, і це факт! знайшла свою панацею - ідеальний варіант! Інструкція був до безтями зрозумілим, що навіть навіть моя ще дуже молода донька несподівано змогла молодій стати справжнім підручним. Як результат наш тандем приготували неймовірний десерт, що перетворився на головним успіхом святкового столу. І ось вам результат навіть ті, хто раніше сумнівався мої тепер зацікавлені подруги обсіли мене з розпитуваннями: "На якому сайті я відкрила такий собі ідеальний спосіб?"
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Сайт blogreceptov.icu
2
Tuning silników benzynowych turbo / Odp: Czujnik MAP Bosch 0 261 2...
Ostatnia wiadomość przez T - 17.10.2025, 12:56
Nie wiem jak w Focusie, ale zasadniczo jeśli wartość doładowania zbliża się do zakresu pomiaru czujnika, to się go wymienia. Wszystko zależy od tego, jakie doładowanie planujesz.
3
Tuning silników benzynowych turbo / Czujnik MAP Bosch 0 261 230 49...
Ostatnia wiadomość przez Radar - 06.10.2025, 21:14
Witam
Czy ktoś ma bądź myślał o takim czujniku.
Znalazłem watek o tym na stronie forum Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.focusrs.org pod adresem Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://tiny.pl/dbp7hv7y.
Tam dowodzili, że potrzebują większego zakresu powyżej 300 kPa do swoich RSów MK3. Czy RS MK3 ma większe doładowanie niż MK2?
Czy dla ST à la RS MK2 z 380 KM to ma jakiś sens?

4
Tuning silników benzynowych turbo / Dobry tuner do silników 2,5T (...
Ostatnia wiadomość przez Radar - 05.10.2025, 20:09
Witam
Jakich tunerów możecie polecić do naszych silników 2,5T w Mazowieckim, ewentualnie cała reszta kraju?
5
Turbo / Intercooler AIRTEC Motorsport ...
Ostatnia wiadomość przez Radar - 05.10.2025, 12:51
 Używany w dobrym stanie intercooler AIRTEC Motorsport Stage 1
Rdzeń intercoolera to konstrukcja typu bar and plate o grubości 60 mm, zaprojektowana jako bezpośrednia zamiana dla oryginalnego elementu. W porównaniu do fabrycznego intercoolera (OEM), jest on dwukrotnie wyższy i o około 100 mm dłuższy, co daje 100% wzrost powierzchni czołowej (frontal area) i znacząco zwiększoną pojemność.
Te wymiary sprawiają, że intercooler jest zoptymalizowany pod kątem montażu w ograniczonej przestrzeni za zderzakiem, bez znacznego obciążania mocowań radiatora. Potwierdzone testy pokazują poprawę wydajności: z 275 KM/350 lb ft (OEM) do 296 KM/390 lb ft, z obniżeniem temperatury wylotowej z 66°C do 30°C.
Przybliżone wymiary:
Szerokość: 900 mm
Wysokość: 268 mm
Grubość rdzenia: 60 mm
Połączenia rur: 50 mm średnicy
 Cena 200 zł
6
Cytat: JanuszTomek :) w 24.04.2017, 18:03Dolot K&N już jest i muszę go odizolować od komory silnika ponieważ ciepłe powietrze to zło
Przepustnica z 2.3 też założona
Tak jak wspominałem lekko poprawiona głowica od strony ssącej, strona wydech na razie bez zmian
Udało mi się kupić całego Decata Millteka i mam rozwiercony kolektor wydechowy na 55 mm lecz nie mam flexi i co do samego flexi mam wątpliwości a dokładnie koszt to około 400 zł z toyosports a milltek to tyle co chiński kolektor więc kolektor to raczej rozsądniejsze rozwiązanie ponieważ w tym aucie poprawia bardzo dużo
Teraz szukam używanego millteka bo za nowego 1800 zł nie dam a chinol to 700-900 zł więc tyle co używany milltek :)
W planach jest kolektor ssący ten za 200 funtów podróbka coswortha i oczywiście wałki oraz całkowita obróbka głowice
Zobaczymy ile pokaże po strojeniu i będę myślał co dalej kupić ale kolektor wydechowy w pierwszej kolejności :)

« Dodane: 24.04.2017, 18:18 »

Z wagą ciężko będzie mi walczyć ponieważ auto musi pozostać 5 osobowe :/
Co do kolektora to poprawi ale moc a gorzej wpłynie na moment przy niskich obrotach
Sporo o tym czytałem i prawdę mówiąc najlepszy byłby kolekto mountune ale jest po prostu za drogi
Niestety albo idziemy w moc a co za tym idzie osiągi lub w moment czego efektem będzie elastyczność bo sam moment nie wystarczy do kręcenia dobrych czasów czego idealnym przykładem są diesle
Momentu w ........ a osiągi słabe lecz z każdą przyczepą pojedzie :D
Więc ja idę w moc ponieważ jest ważniejsza od momentu jeśli mówimy o sporcie i sprintach na 1/4 mili
Oczywiście moment i tak wzrośnie względem seryjnego :)
Zobaczymy jak to będzie wyglądać na wykresie i na liczniku ;)
Pozdrawiam

I jak poszło? Udały się mody?
7
Nasze Fordy / Odp: [Focus] Focus ST 08' / po...
Ostatnia wiadomość przez Adrian90 - 21.08.2025, 16:48
Oby bo Foczka miała dożywocie u mnie, chyba że sytuacja pozwoliłaby na zakup Rsa(co też się wydarzyło), ale to już tylko jako samochód weekendowy.
8
Nasze Fordy / Odp: [Focus] Focus ST 08' / po...
Ostatnia wiadomość przez T - 21.08.2025, 15:34
Oby nowy właściciel również o nią dbał.
9
Nasze Fordy / Odp: [Focus] Focus ST 08' / po...
Ostatnia wiadomość przez Adrian90 - 21.08.2025, 14:50
Nie wiem czy w ogóle ktoś jeszcze zagląda tutaj na forum ale zaczynam tutaj gdzie wszystko się zaczęło... Z bólem serca, po 10 latach użytkowania będę sprzedawał swoją Foczkę gdzieś za 1-2 miesiące.
10
Silniki benzynowe turbo / Odp: [Focus ST MK2] Po długim ...
Ostatnia wiadomość przez Thombike - 09.08.2025, 09:16
Jestem w trakcie...Potrzebuje jeszcze właściwego kabla do Foescana bo oczywiscie zwykły być nie mozę :D Ah te Fordy :D
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10