Cytat: JanuszTomek :) w 24.04.2017, 18:03Dolot K&N już jest i muszę go odizolować od komory silnika ponieważ ciepłe powietrze to zło
Przepustnica z 2.3 też założona
Tak jak wspominałem lekko poprawiona głowica od strony ssącej, strona wydech na razie bez zmian
Udało mi się kupić całego Decata Millteka i mam rozwiercony kolektor wydechowy na 55 mm lecz nie mam flexi i co do samego flexi mam wątpliwości a dokładnie koszt to około 400 zł z toyosports a milltek to tyle co chiński kolektor więc kolektor to raczej rozsądniejsze rozwiązanie ponieważ w tym aucie poprawia bardzo dużo
Teraz szukam używanego millteka bo za nowego 1800 zł nie dam a chinol to 700-900 zł więc tyle co używany milltek
W planach jest kolektor ssący ten za 200 funtów podróbka coswortha i oczywiście wałki oraz całkowita obróbka głowice
Zobaczymy ile pokaże po strojeniu i będę myślał co dalej kupić ale kolektor wydechowy w pierwszej kolejności
« Dodane: 24.04.2017, 18:18 »
Z wagą ciężko będzie mi walczyć ponieważ auto musi pozostać 5 osobowe
Co do kolektora to poprawi ale moc a gorzej wpłynie na moment przy niskich obrotach
Sporo o tym czytałem i prawdę mówiąc najlepszy byłby kolekto mountune ale jest po prostu za drogi
Niestety albo idziemy w moc a co za tym idzie osiągi lub w moment czego efektem będzie elastyczność bo sam moment nie wystarczy do kręcenia dobrych czasów czego idealnym przykładem są diesle
Momentu w ........ a osiągi słabe lecz z każdą przyczepą pojedzie
Więc ja idę w moc ponieważ jest ważniejsza od momentu jeśli mówimy o sporcie i sprintach na 1/4 mili
Oczywiście moment i tak wzrośnie względem seryjnego
Zobaczymy jak to będzie wyglądać na wykresie i na liczniku
Pozdrawiam
Strona utworzona w 0.106 sekund z 15 zapytaniami.